Nedelsdami, bet kuriuo paros metu, iš bet kurios šalies, praneškite apie tai UAB "First Data Lietuva" tel. +370 5 215 1177 arba +370 5 233 1199 ir blokuokite savo kortelę.

Kreipkitės i kredito uniją ir Jums už už unijos nustatytaą mokestį bus pagaminta nauja kortelė.

Atsiskaitant kortele prekybos ar paslaugas teikiančiose įmonėse, kuriose įrengti lustinių kortelių skaitytuvai, neteisingą kodą galima įvesti 4 kartus. 5-tą kartą įvedus neteisingą kodą, kortelė blokuojama.

Atliekant operacijas bankomatuose, neteisingą kodą galima įvesti 3 kartus. 4 kartą įvedus neteisingą kodą, kortelė blokuojama.

Per 20 kalendorinių dienų nuo paskutinės praėjusio mėnesio dienos kredito unijoje galite pateikti raštišką pretenziją su atsiakitymo dokumentais dėl neteisingai nurašytų ar įskaitytų sumų į sąskaitą. Turėkite pasą arba asmens identifikavimo kortelę ir faktą patvirtinančius dokumentus (atsiskaitymo kortelės sąskaitas, bankomato čekį ar kt.). Pretenzijos nagrinėjimo laikas priklauso nuo operacijos atlikimo vietos - Lietuvoje ar užsienyje. Jei Jūsų pareikšta pretenzija dėl neteisingai nurašytos ar įskaitytos sumos nepasitvirtina, taikomi nepagrįstos pretenzijos mokesčiai.

Skambinkite bet kuriuo paros metu klientų informacijos tel. +370 5 215 1177. Pasakykite savo kortelės numerį ir slaptažodį, kuri nurodėte kortelės prašyme. kortelės sąskaitos likutį tai pat galite sužinoti savo kredito unijoje jos darbo metu, jeigu su savimi turite mokėjimo kortelę ir asmens dokumentą.

PASTABA: Tikrindami kredito kortelės likutį matysite sumą, priskaičiuotą su kredito limitu.

Kredito kortelės turėtojas gali grąžinti panaudotą kreditą įnešdamas grynus pinigus unijoje arba pervesdamas lėšas į kortelės sąskaitą. Po to vėl galėsite naudotis visu kreditu ar grąžinta kredito dalimi.

Kreipkitės į kredito uniją, kuri išdavė kortelę ir užpildykite prašymą dėl kredito kortelės sutarties sąlygų pakeitimo.

Jūs bet kada galite išsiimti grynųjų pinigų iš savo mokėjimo kortelių grynųjų pinigų išdavimo bankomatuose, pažymėtuose Maestro ar Eurocard/MasterCard ženklais 24 val. per parą Lietuvoje ir užsienyje. Taip pat galite išsiimti pinigų kredito unijoje jos darbo metu.

Jūs turėtumėte atvykti į savo kredito uniją, kurioje Jums buvo išduota mokėjimo kortelė ir užpildyti prašymą dėl mokėjimo kortelės pakeitimo. Su savimi būtina turėti mokėjimo kortelę bei asmens tapatybę įrodantį dokumntą ( lietuvos respublikos pasą, asmens tapatybės kortelę arba naujo pzvyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

Sugadintą kortelę turėsite palikti kredito unijoje, o pakeistą kortelę atsiimsite iš karto, kai bus pagaminta nauja.

Kortelė gali būti išsimagnetinusi, jeigu yra laikoma arti elektromegnetinį lauką skleidžiančių daiktų: mobiliojo telefono, kompiuterio, televizoriaus, magneto.

Kortelė turi būti saugoma nuo vandens, aukštos temperatūros, elektromegnetinio lauko poveikio, mechaninių pažeidimų.

Jeigu Jūsų kortelės sąskaitoje yra kortelės atnaujinimui reikalinga suma ir kredito unijoje nebuvo užregistruotas Jūsų atsisakymas pratęsti kortelę - nauja kortelė bus pagaminta automatiškai. Naują mokėjimo kortelę galesite atsiimti kredito unijoje, kurioje buvo pagaminta pirmoji kortelė.

Metinis kortelės aptarnavimo mokestis nurašomas nuo Jūsų kortelės sąskaitos.

Jūsų kortelė galioja iki paskutinės joje pažymėtos mėnesio dienos.

Kreipkitės į savo kredito uniją (d.d. nuo 8-17 val. tel. +370-421-51156 ), Lietuvos Centrinę kredito uniją tel.+370 37 20 96 37 (d.d. 8-17 val.) arba į UAB "First Data Lietuva" tel. +370 5 215 11 77 (visą parą).